Elektronsko poslovanje - bizBox

Okruženje za poslovanje bez papira, koje podržava izdavanje i razmjenu eRačuna u Adriatic regiji i EU

Savremeno ePoslovanje u oblaku, omogućava vam kroz bizBox platformu, elektronsko skladištenje, digitalizaciju računa i drugih naprednih rješenja za povezivanje vaših partnera u procesu razmjene podataka i dokumenata. Osigurajte automatiziranu i sigurnu eRazmjenu – EDI B2B s vašim kupcima, dobavljačima i državnim organima, u zemlji i u inostranstvu. Kvalitet, zakonska usklađenost i prilagodljivost su osobine bizBox platforme, koje vam omogućavaju savremeno poslovanje.

Prednosti

Prilagođeno rješenje za vaše ePoslovanje

Platforma bizBox pruža ujednačeni interfejs i usluge za pristup širokom spektru funkcija, koje se zakonski usklađeno obavljaju u bezpapirnom poslovanju u oblaku. bizBox usluge su prilagođene za podršku specifičnim procesima kao što su eNaručivanje i Logistika, ali se mogu koristiti samostalno (npr. eSkladištenje.si i eRazmjena).

Sigurne elektronske putanje osiguravaju vjerodostojne razmjene poslovnih dokumenata i provođenje različitih B2B procesa.

Ujednačeno upravljajte ovlašćenjima i zajedničkim prijavama na različite usluge bizBox platforme. Svojstva i prava se vode odvojeno za korisnika i preduzeća.

Osigurane su usluge i okruženja za provođenje i upravljanje B2B procesima i aktivnostima između preduzeća (naručivanje, računi, logistika i isporuka itd.).

Platforma bizBox nudi širok spektar naprednih alata, koji osiguravaju zakonsku usklađenost, optimiziraju procese i predstavljaju ulaznu tačku za poslovanje bez papira.

Potpuno okruženje za poslovanje bez papira

eRačuni

eRačun je formalan strukturirani elektronski dokument, izdan u skladu sa standardima i nacionalnim preporukama i zakonski dostavljen putem sigurnih elektronskih putanja. Za pojednostavljenje poslovanja s eRačunima, bizBox nudi rješenja i usluge za pripremu, izdavanje, skladištenje i razmjenu eRačuna. bizBox podržava izdavanje i razmjenu eRačuna u Sloveniji i cijeloj EU.

eNaručivanje

bizBox usluge omogućavaju eRazmjenu eNarudžbe, eDostavnice, eRačuna i drugih EDI standardizovanih eDokumenata u procesu digitalizovanog procesa nabave i dostave robe, između partnera u različitim sektorima (trgovina, distribucija, proizvodnja, HoReCa, eTrgovina itd.). bizBox vam omogućava brz i jednostavan prijelaz na EDI proces naručivanja s domaćim ili stranim poslovnim partnerima, koji zahtijevaju automatizirani EDI način ePoslovanja.

eSkladištenje

eSkladištenje je odlično rješenje za sve koji žele sigurno čuvanje poslovne dokumentacije. eSkladištenje je certificiran zakonski usklađen repozitorij eDokumenata, koji osigurava centralizirano vjerodostojno elektronsko skladištenje svih vaših sadržaja u elektronskom obliku. Sve elektronske dokumente imate sačuvane na jednom mjestu, a do dokumenata možete pristupiti bilo kada, preko vaših postojećih aplikacija, interneta ili mobilno.

eImenik

bizBox eImenik omogućava pregled osnovnih informacija organizacija, koje su uključene u okruženje bizBox i povezane mreže. Pretraga je omogućena po nazivu ili poreznom broju. Ako je partner već u bizBox eImeniku, prikazuju se informacije o nazivu, poreznom broju, mreži i mogućnostima prijema i slanja eDokumenata preko bizBox mreže. U eImenik je uključen i pregled primatelja eRačuna iz okruženja javne uprave Slovenije (UJPnet) kao i obveznika javne nabavke Hrvatske (FINA) i Srbije (eFAKTURA).

U nekoliko koraka do automatizovanog prijema i slanja eRačuna

Rješenja

Srodni proizvodi