Klasična prodaja

Posvetite se strankama, a ne nepotrebnim procesima

Ključni uslov za uspješnu klasičnu prodaju su agilni i prilagodljivi prodavci, koji se brzo prilagođavaju okruženju, ali prije svega imaju vremena i resursa da se u potpunosti posvete postojećim ili potencijalnim kupcima. Pomoću naprednih pametnih alata možete olakšati komunikaciju zaposlenima sa strankama, pružiti im alat za učinkovito upravljanje kontaktima i osloboditi ih nepotrebnih procesa, kako bi se mogli usredotočiti isključivo na rad s kupcima.

Prednosti

Prednosti digitalizacije klasičnih prodajnih aktivnosti

Pomoću naprednih poslovno informatičkih rješenja, možete brže pristupiti ključnim poslovnim podacima i željama kupaca, te brže reagovati na njihove potrebe i želje.

Spojite i automatizujte prodajne aktivnosti, od početnog upoznavanja tržišta, pridobijanja i njegovanja (potencijalnih) kupaca do rješavanja reklamacija. Upravljajte željama i zahtjevima kupaca na jednom mjestu i osigurajte da ste uvijek informisani.

Naprednim programskim rješenjem, osigurajte da su vaše marketinške i prodajne aktivnosti uvijek usklađene i da obje ekipe imaju pristup ključnim informacijama u stvarnom vremenu.

Specijalizirano rješenje za terensku prodaju, otvara potpuno novu dimenziju prodaje na terenu i omogućava prodavcima da na terenu obavljaju ključne aktivnosti, od pregleda cjenovnika do pripreme ponuda.

E-pošta je gotovo 40 puta učinkovitija od Facebooka ili Twittera u privlačenju novih kupaca.

Želite saznati kako digitalizirati prodajne aktivnosti?

Prijavite se za besplatno savjetovanje.
Prijavite se

Produkti

Optimizirajte svoju prodaju