DMS – sistem upravljanja dokumentima

Besprekorno upravljajte i razmjenjujte dokumente

S efikasnim dokumentnim sistemom, možete uspostaviti osnovu za prikupljanje, skladištenje i distribuciju dokumenata te izvršenje postupaka rada bez papira. Smanjite troškove, uredite i ubrzajte poslovanje, te osigurajte zaposlenima trenutan pristup poslovnim dokumentima.

Prednosti

Koje su prednosti korišćenja modernog dokumentacijskog sistema?

Pomoću modernog dokumentnog sistema moći ćete brže kreirati i razmjenjivati dokumente, te potrošiti manje vrijemena na traženje ključnih dokumenata. Zahvaljujući sigurnom načinu skladištenja, osigurat ćete da se vrijedni podaci ne izgube ili slučajno izbrišu.

Uspostavite automatizovano digitalno prikupljanje svih vrsta primljenih dokumenata - računa, otpremnica, narudžbi - i izbjegnite ručno unošenje dokumenata.

Pomoću dokumentnog sistema moći ćete lakše uspostaviti uređen način skladištenja i prosleđivanja poslovne dokumentacije, te tako doći do željenih informacija za samo nekoliko sekundi.

Razmjena informacija i dokumenata odvija se brže i efikasnije pomoću dokumentnog sistema. Sistem dodjeljivanja prava i kontrolinga, osiguravaju apsolutnu sigurnost i povjerljivost dokumenata.

Zaposleni u prosjeku troše više od tri nedjelje godišnje na traženje, brisanje, stvaranje i dijeljenje dokumenata.

Želite saznati više o rješenjima za upravljanje dokumentima?

Prijavite se za besplatnu prezentaciju.
Prijavi se

Produkti

Poboljšajte svoju produktivnost