CRM – upravljanje odnosima s klijentima

Povečajte zadovoljstvo kljientima, vodite bolj učinkovito in usmerjeno trženje, izboljšajte prodajo

Statistika kompanija koje koriste CRM

29 %

povećavaju prodaju

34 %

povećana produktivnost prodajnog tima

42 %

povećana preciznost prodajnih prognoza

Prednosti

Zašto koristiti CRM rješenje?

Ključno za poboljšanje prodaje je dobro poznavanje klijenta i razumijevanje njegovog razmišljanja i djelovanja u svakoj fazi kupovnog procesa. Dynamics CRM vam pomaže otkriti preferencije vaših klijenata, poslovne prilike, događaje koji će se odvijati s klijentima u budućnosti i što trebate učiniti da ih zadržite.

Dynamics CRM vam omogućava da klijentu u pravo vrijeme ponudite prave informacije o proizvodima i uslugama koje ga zanimaju te ponudu koju će odmah prihvatiti. Na taj način poboljšavate konverziju i skraćujete prodajni ciklus, što doprinosi boljem planiranju prihoda od prodaje i održavanju zdravog financijskog toka.

Vaš odnos s klijentima ne završava prodajom, već tek počinje. Pomoću Dynamics CRM-a možete ostati u kontaktu s klijentima i brinuti o njima na način koji im najbolje odgovara. Time osiguravate da će se klijenti uvijek vraćati, gradeći s njima vrijedan odnos zasnovan na povjerenju i lojalnosti.

Naprednim CRM rješenjima možete automatizovati procese za izradu ponuda, sklapanja ugovora, pripreme radnih naloga i upravljanja troškovima. Osim toga, možete pratiti ostvarenje marketinških i prodajnih ciljeva u realnom vremenu, te lako analizirati podatke i predviđati trendove

Kompanije koje koriste CRM rješenja u prosjeku povećavaju prodaju za 29%, produktivnost prodajnog tima za 34% i preciznost prodajnih prognoza za 42%.

Želite saznati više?

Prijavite se za besplatnu konzultaciju.
Naročite se

Produkti

Optimizirajte prodaju i marketing