Nabava

Digitalizujte cjelokupni proces nabave

Standardizovani i strukturirano vođeni nabavni procesi, imaju veliki utjecaj na poslovanje. Uspješne firme stoga posvećuju veliku pažnju uvođenju modernih alata za stratešku nabavku i redovno nadograđivanje alata za operativnu nabavku. S cjelovitim poslovnim informacijskim rješenjem Microsoft Dynamics 365 Business Central, možete učinkovito planirati i voditi cjelokupni proces nabavke, od planiranja, obrade naloga, provjere zaliha i vrednovanja rezultatak do konačne analize i izvještavanja.

Prednosti

Prednosti digitalizacije nabave

Uspostavite strukturirani i standardizovani nabavni proces, koji se odražava u poboljšanom i stabilnijem poslovanju, te racionalizaciji nabavnih troškova.

Pratite trenutni novčani tok, optimizirajte finansijsko stanje putem strategijskog planiranja plaćanja, uskladite politiku popusta, uspostavite automatsko izračunavanje i knjiženje, precizno procijenite nivo zaliha i ocijenite dobavljače na temelju njihovih prethodnih usluga. Sve to u jednom rješenju.

S integrisanim procesima, možete planirati i pratiti izvršenje nabavke direktno u ERP sistemu. Automatizacija zaliha odvija se u realnom vremenu. Narudžbe se odvijaju glatko i bez komplikacija.

Troškovi nabavke materijala i usluga, čine čak 57% ukupnih troškova tvrtke. Alat kao što je Business Central, pomaže smanjiti nabavne troškove i optimizirati cjelokupni postupak, putem usklađivanja nabavnog procesa i dobivanja uvida u cjelokupni nabavni lanac.

Odijeljenja za nabavu koja provode digitalizaciju, mogu očekivati povećanje godišnjih ušteda od 40%.

Želite saznati kako digitalizovati nabavu?

Prijavite se za besplatno savjetovanje.
Prijavite se

Produkti

Optimizirajte procese nabave